вторник, 4 апреля 2017 г.

Набір в ДК Аґрафка


            Всім привіт!!
            Мене звати Тетяна. Мені 26 років. Я живу в місті Дніпро. Моє хоббі, моя улюблена справа - це скрапбукінг. За ним я не помічаю часу, скрап приносить мені величезне задоволення, дає можливість реалізувати всі мої ідеї, поринути у творчість з головою)))
            Мені хочеться розвиватися, знайомитися з цікавими творчими людьми, знаходити натхнення та надихати інших. Саме тому пишу цю заявку, та тримаю кулачки, щоб моє бажання збулося та я стала частинкою ДК Аґрафки.   
           Багато хто починає свій шлях у скрапі з листівок, а в мене першим був альбом)) І досі створення фотоальбомів захоплює мене найбільше. Дуже подобається продумувати всі детальки і шукати оригінальні та індивідуальні рішення.
          Ось мої топ-5:
          Мої улюблені фотоальбоми
          Великий фотоальбом для Анютки. Масштабна робота 32х32 см на 20 сторінок. Мої недоспані ночі, дуже його люблю)))




         Фотоальбом для Аліси. Улюблена казка ожила на сторінках фотоальбому. Дуже подобається ця тема, коли отримала таке замовлення, радості не було меж)))



         Мінік для дівчинки. В альбомі багато крафту, але це не робить його менш ніжним та милим.



         Фотоальбом з елементами pop-up "Наше сонечко". Мені здається, що рop-up це взагалі чудеса. Все об'ємне, все рухається... казка та й годі)) Мов дитина гралася з готовим альбомом, то вікривала, то закривала сторінки... 


         Краще подивитися його на відео:

        І в завершення мого посту, зовсім новенький, з пилу, з жару, фотоальбом для дівчинки))) Фото ще не готові для показу є тільки відео, та може воно і на краще, бо ж відео - то наче потримати альбом в руках))) Приємного перегляду, сподіваюся вам сподобаються мої роботи, дуже чекаю гарних новин)))

Моя електронна пошта kurbackaja.tetyana@gmail.com
Група в контакті https://vk.com/club91449062

Комментариев нет:

Отправить комментарий